Inzerce
Inzerce

Inzerce

Referent/ka odboru investic, rozvoje a správy majetku - investiční referentka

Datum: 04.08.2021
Telefon: 556 455 455
Cena: od 21 260 do 31 240 Kč/měsíc

Oznámení
o vyhlášení výběrového řízení na obsazení pracovního místa
Tajemník Městského úřadu Příbor vyhlašuje výběrové řízení VŘ č. 6/2021 na obsazení pracovního místa.
Druh práce: Referent/ka odboru investic, rozvoje a správy majetku – investiční referent/ka Počet obsazovaných míst: 1
Zařazení: Úředník
Místo výkonu práce: město Příbor – městský úřad
Platové zařazení: 10. platová třída (21.260 – 31.240 Kč podle délky uznané praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Podmínkou přidělení 10. platové třídy je vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Předpokládané datum vzniku pracovního poměru: 01.11.2021, popř. po dohodě po ukončení výběrového řízení.
Pracovní poměr: na dobu určitou (po dobu zástupu za mateřskou a rodičovskou dovolenou). Charakteristika vykonávané práce:
• Realizuje z podnětu RM a ZM výstavbu bytovou, občanskou, inženýrských sítí a jinou.
• Předkládá návrhy na zpracování projektové dokumentace.
• Zabezpečuje vypracování projektů stavebních akcí města.
• V rámci přípravy stavebních akcí zajišťuje vstupy na pozemky, ověřuje existenci
podzemních sítí. Zpracovává podklady akcí pro vydání územního rozhodnutí
a stavebního povolení, žádá o tyto dokumenty jménem města.
• Po získání souhlasů majitelů dotčených pozemků se stavebními aktivitami města
předává agendu vyžadující majetkoprávní úkony mezi městem a dotčeným subjektem
úseku pro majetkoprávní činnost.
• Zpracovává technická zadání zakázek stavebních akcí realizovaných městem.
Město Příbor, MÚ Příbor IČO: 00298328 Tel. ústředna: 556 455 455 ID DS: rfvbx3k DIČ: CZ00298328 https://www.pribor.eu

• Zajišťuje vypracování projektových dokumentací stavebních akcí města, a to dokumentací pro územní řízení (pokud tato není zpracována odborem rozvoje), stavební povolení a realizační dokumentaci, včetně rozpočtů staveb. V souvislosti stím svolává a zúčastňuje se jednání vprůběhu zpracování PD, provádí věcnou kontrolu a přebírá PD.
• Ve funkci zástupce investora zajišťuje a zpracovává podklady pro jednotlivé stupně řízení (pro vydání územního rozhodnutí a stavebního povolení), projednává investiční akce sorgány státní správy, se správci inženýrských sítí, dotčenými vlastníky a ostatními účastníky řízení. O potřebné dokumenty žádá jménem města.
• Jménem města podává ohlášení, žádosti o územní rozhodnutí, stavební povolení
a žádosti o kolaudační souhlas příslušnému stavebnímu úřadu, zúčastňuje se územních, stavebních či kolaudačních řízení ve funkci investora stavby.
• Při výběru zhotovitelů projekčních a stavebních akcí postupuje v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek a směrnicí RM o zadávání veřejných zakázek.
• Připravuje technické podklady pro zadání zakázek v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek, v platném znění.
• Spolupracuje s příslušnou komisí a zadavatelem při hodnocení veřejných zakázek, veřejných soutěží i zadání jednomu dodavateli.
• V rozsahu stanoveném vnitřní směrnicí o zadávání veřejných zakázek zabezpečuje: zpracování zadávací dokumentace, jejího poskytnutí zájemcům včetně poskytnutí dodatečných informací a zajištění prohlídky místa plnění, přípravu zadávacího řízení, hodnocení kvalifikace dodavatelů, výběr, posouzení a hodnocení nabídek, plnění informačních povinností zadavatele.
• Připravuje smluvní vztah související se stavebními akcemi, u kterých je stanoven zodpovědným pracovníkem ve věcech technických, a spolupracuje při tom s pracovníky zabezpečujícími agendu veřejných zakázek, evidenci smluv, případně s právníkem MÚ.
• Připravuje a předkládá materiály o investiční i jiné stavební činnosti RM a ZM, případně komisím RM a výborům ZM.
• Zajišťuje technický dozor na akcích, kde je město investorem.
• Zajišťuje předání staveniště zhotoviteli, kontroluje realizaci stavby, zda probíhá
v souladu s projektovou dokumentací, kontroluje kvalitu prováděných prací, dodržování průběžných termínů realizace staveb a ostatních podmínek vyplývajících ze smlouvy odílo, provádí zápisy do stavebního deníku. V případě potřeby projednává a zajišťuje u projektanta úpravy a změny projektové dokumentace a u zhotovitele realizaci změn oproti schválenému projektu. Zajišťuje převzetí hotového díla od zhotovitelů vdané kvalitě, zajišťuje odstranění vad a nedodělků, popř. uplatňuje reklamaci.
• Provádí kontrolu a schválení soupisu provedených prací a následně kontrolu fakturace.
• Bezprostředně po likvidaci faktur zaznamenává údaje z faktur do interního přehledu faktur, v němž zároveň zaznamenává veškeré hlavní kroky související se svěřenými akcemi.
• Zpracovává a vyhodnocuje harmonogram realizačních i projektových akcí.
• Po dokončení stavební akce, předává tuto příslušnému správci (TS, OBNF, apod.).
• Vypracovává podklady pro převod do HIM, předává dokončené akce do majetkové
evidence.
• Provádí kontrolu díla po celou dobu záruční doby.
2/4

• Podílí se na vyhodnocení akcí, na které byly získány dotace, a respektuje při přípravě, realizaci a vyhodnocení těchto akcí podmínky souvisejících dotačních titulů.
• Spolupracuje se všemi organizacemi zajišťujícími dodávku energií ve městě s vazbou na přípravu a realizaci výstavby či rekonstrukci objektů v majetku města.
• Průběžně vhodně prezentuje své stavební akce do médií.
• Uplatňuje požadavky na příjmy a výdaje související s nakládáním s majetkem města
v rozsahu této náplně.
• Spravuje rozpočtové kapitoly související s nakládáním s majetkem města v rozsahu
této náplně.
Požadované vzdělání:
• minimálně střední odborné vzdělání s maturitou v oboru pozemní stavby, případně jiném oboru příbuzného technického zaměření.
Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územně samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů
Jiné požadavky:
Výhodou:
a) praxe v inženýrské, investiční nebo projekční činnosti ve stavebnictví,
Požadované doklady:
• samostatnost, zodpovědnost, schopnost práce pod zátěží, flexibilita, ochota se vzdělávat, schopnost empatie, psychická odolnost, vstřícnost,
• schopnost a ochota pracovat v týmu,
• dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint)
• řidičské oprávnění skupiny B k řízení referentského vozidla (aktivní řidič).
b) znalost programů pro technické kreslení a modelování,
c) znalost práce v IS Vera,
d) praxe ve veřejné správě na obdobné pozici,
e) osvědčení o autorizaci na některou oblast ve stavebnictví.
• profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností včetně údajů o
odborných znalostech a dovednostech,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
• ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
• přihláška do výběrového řízení dle vzoru na webových stránkách města,
• případný doklad o znalostech a dovednostech vztahující se k předmětné pracovní pozici.
Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 15 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou po uplynutí skartační lhůty skartovány.
3/4

Přihláška musí obsahovat: Přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, datum a podpis uchazeče. V přihlášce uveďte i telefonní kontakt a e-mailovou adresu.
Přihlášku včetně výše uvedených materiálů doručte osobně, prostřednictvím doručovacích služeb, datovou schránkou, popř. e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem na podatelnu městského úřadu (o datu podání rozhoduje podací razítko podatelny městského úřadu) v době úředních hodin do 31.08.2021 do 11:00 hod. na adresu: Město Příbor, městský úřad, k rukám tajemníka, náměstí Sigmunda Freuda č. p. 19, 742 58 Příbor v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 6/2021 – NEOTEVÍRAT. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Vybraní uchazeči splňující předpoklady a požadavky stanovené v oznámení o vyhlášení tohoto výběrového řízení mohou být vyzváni výběrovou komisí k ústnímu pohovoru. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení e-mailem.
Informace o práci na Městském úřadu Příbor naleznete:
https://www.pribor.eu/obcan/volna-pracovni-mista/
Bližší informace k výběrovému řízení zodpoví vedoucí odboru investic, rozvoje a správy majetku, Ing. Jaroslav Šimíček, tel. 604 477 292, případně tajemník Městského úřadu Příbor, JUDr. Rostislav Michálek, tel. 739 553 586.
JUDr. Rostislav Michálek tajemník Městského úřadu Příbor


zpět na Práce - Nabídka