Oznámení
o vyhlášení výběrového řízení na obsazení pracovního místa
Tajemník Městského úřadu Příbor vyhlašuje výběrové řízení VŘ č. 6/2021 na obsazení pracovního místa.
Druh práce: Referent/ka odboru investic, rozvoje a správy majetku – investiční referent/ka Počet obsazovaných míst: 1
Zařazení: Úředník
Místo výkonu práce: město Příbor – městský úřad
Platové zařazení: 10. platová třída (21.260 – 31.240 Kč podle délky uznané praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Podmínkou přidělení 10. platové třídy je vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Předpokládané datum vzniku pracovního poměru: 01.11.2021, popř. po dohodě po ukončení výběrového řízení.
Pracovní poměr: na dobu určitou (po dobu zástupu za mateřskou a rodičovskou dovolenou). Charakteristika vykonávané práce:
• Realizuje z podnětu RM a ZM výstavbu bytovou, občanskou, inženýrských sítí a jinou.
• Předkládá návrhy na zpracování projektové dokumentace.
• Zabezpečuje vypracování projektů stavebních akcí města.
• V rámci přípravy stavebních akcí zajišťuje vstupy na pozemky, ověřuje existenci
podzemních sítí. Zpracovává podklady akcí pro vydání územního rozhodnutí
a stavebního povolení, žádá o tyto dokumenty jménem města.
• Po získání souhlasů majitelů dotčených pozemků se stavebními aktivitami města
předává agendu vyžadující majetkoprávní úkony mezi městem a dotčeným subjektem
úseku pro majetkoprávní činnost.
• Zpracovává technická zadání zakázek stavebních akcí realizovaných městem.
Město Příbor, MÚ Příbor IČO: 00298328 Tel. ústředna: 556 455 455 ID DS: rfvbx3k DIČ: CZ00298328 https://www.pribor.eu
• Zajišťuje vypracování projektových dokumentací stavebních akcí města, a to dokumentací pro územní řízení (pokud tato není zpracována odborem rozvoje), stavební povolení a realizační dokumentaci, včetně rozpočtů staveb. V souvislosti stím svolává a zúčastňuje se jednání vprůběhu zpracování PD, provádí věcnou kontrolu a přebírá PD.
• Ve funkci zástupce investora zajišťuje a zpracovává podklady pro jednotlivé stupně řízení (pro vydání územního rozhodnutí a stavebního povolení), projednává investiční akce sorgány státní správy, se správci inženýrských sítí, dotčenými vlastníky a ostatními účastníky řízení. O potřebné dokumenty žádá jménem města.
• Jménem města podává ohlášení, žádosti o územní rozhodnutí, stavební povolení
a žádosti o kolaudační souhlas příslušnému stavebnímu úřadu, zúčastňuje se územních, stavebních či kolaudačních řízení ve funkci investora stavby.
• Při výběru zhotovitelů projekčních a stavebních akcí postupuje v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek a směrnicí RM o zadávání veřejných zakázek.
• Připravuje technické podklady pro zadání zakázek v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek, v platném znění.
• Spolupracuje s příslušnou komisí a zadavatelem při hodnocení veřejných zakázek, veřejných soutěží i zadání jednomu dodavateli.
• V rozsahu stanoveném vnitřní směrnicí o zadávání veřejných zakázek zabezpečuje: zpracování zadávací dokumentace, jejího poskytnutí zájemcům včetně poskytnutí dodatečných informací a zajištění prohlídky místa plnění, přípravu zadávacího řízení, hodnocení kvalifikace dodavatelů, výběr, posouzení a hodnocení nabídek, plnění informačních povinností zadavatele.
• Připravuje smluvní vztah související se stavebními akcemi, u kterých je stanoven zodpovědným pracovníkem ve věcech technických, a spolupracuje při tom s pracovníky zabezpečujícími agendu veřejných zakázek, evidenci smluv, případně s právníkem MÚ.
• Připravuje a předkládá materiály o investiční i jiné stavební činnosti RM a ZM, případně komisím RM a výborům ZM.
• Zajišťuje technický dozor na akcích, kde je město investorem.
• Zajišťuje předání staveniště zhotoviteli, kontroluje realizaci stavby, zda probíhá
v souladu s projektovou dokumentací, kontroluje kvalitu prováděných prací, dodržování průběžných termínů realizace staveb a ostatních podmínek vyplývajících ze smlouvy odílo, provádí zápisy do stavebního deníku. V případě potřeby projednává a zajišťuje u projektanta úpravy a změny projektové dokumentace a u zhotovitele realizaci změn oproti schválenému projektu. Zajišťuje převzetí hotového díla od zhotovitelů vdané kvalitě, zajišťuje odstranění vad a nedodělků, popř. uplatňuje reklamaci.
• Provádí kontrolu a schválení soupisu provedených prací a následně kontrolu fakturace.
• Bezprostředně po likvidaci faktur zaznamenává údaje z faktur do interního přehledu faktur, v němž zároveň zaznamenává veškeré hlavní kroky související se svěřenými akcemi.
• Zpracovává a vyhodnocuje harmonogram realizačních i projektových akcí.
• Po dokončení stavební akce, předává tuto příslušnému správci (TS, OBNF, apod.).
• Vypracovává podklady pro převod do HIM, předává dokončené akce do majetkové
evidence.
• Provádí kontrolu díla po celou dobu záruční doby.
2/4
• Podílí se na vyhodnocení akcí, na které byly získány dotace, a respektuje při přípravě, realizaci a vyhodnocení těchto akcí podmínky souvisejících dotačních titulů.
• Spolupracuje se všemi organizacemi zajišťujícími dodávku energií ve městě s vazbou na přípravu a realizaci výstavby či rekonstrukci objektů v majetku města.
• Průběžně vhodně prezentuje své stavební akce do médií.
• Uplatňuje požadavky na příjmy a výdaje související s nakládáním s majetkem města
v rozsahu této náplně.
• Spravuje rozpočtové kapitoly související s nakládáním s majetkem města v rozsahu
této náplně.
Požadované vzdělání:
• minimálně střední odborné vzdělání s maturitou v oboru pozemní stavby, případně jiném oboru příbuzného technického zaměření.
Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územně samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů
Jiné požadavky:
Výhodou:
a) praxe v inženýrské, investiční nebo projekční činnosti ve stavebnictví,
Požadované doklady:
• samostatnost, zodpovědnost, schopnost práce pod zátěží, flexibilita, ochota se vzdělávat, schopnost empatie, psychická odolnost, vstřícnost,
• schopnost a ochota pracovat v týmu,
• dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint)
• řidičské oprávnění skupiny B k řízení referentského vozidla (aktivní řidič).
b) znalost programů pro technické kreslení a modelování,
c) znalost práce v IS Vera,
d) praxe ve veřejné správě na obdobné pozici,
e) osvědčení o autorizaci na některou oblast ve stavebnictví.
• profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností včetně údajů o
odborných znalostech a dovednostech,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
• ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
• přihláška do výběrového řízení dle vzoru na webových stránkách města,
• případný doklad o znalostech a dovednostech vztahující se k předmětné pracovní pozici.
Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 15 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou po uplynutí skartační lhůty skartovány.
3/4
Přihláška musí obsahovat: Přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, datum a podpis uchazeče. V přihlášce uveďte i telefonní kontakt a e-mailovou adresu.
Přihlášku včetně výše uvedených materiálů doručte osobně, prostřednictvím doručovacích služeb, datovou schránkou, popř. e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem na podatelnu městského úřadu (o datu podání rozhoduje podací razítko podatelny městského úřadu) v době úředních hodin do 31.08.2021 do 11:00 hod. na adresu: Město Příbor, městský úřad, k rukám tajemníka, náměstí Sigmunda Freuda č. p. 19, 742 58 Příbor v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 6/2021 – NEOTEVÍRAT. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Vybraní uchazeči splňující předpoklady a požadavky stanovené v oznámení o vyhlášení tohoto výběrového řízení mohou být vyzváni výběrovou komisí k ústnímu pohovoru. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení e-mailem.
Informace o práci na Městském úřadu Příbor naleznete:
https://www.pribor.eu/obcan/volna-pracovni-mista/
Bližší informace k výběrovému řízení zodpoví vedoucí odboru investic, rozvoje a správy majetku, Ing. Jaroslav Šimíček, tel. 604 477 292, případně tajemník Městského úřadu Příbor, JUDr. Rostislav Michálek, tel. 739 553 586.
JUDr. Rostislav Michálek tajemník Městského úřadu Příbor