CZ testing institute s.r.o. je dceřinou společností BORCAD cz a.s. a jedná se o akreditovanou laboratoř specializující na zkoušky požární bezpečnosti drážních vozidel a hromadných dopravních prostředků dle požadavků normy EN 45545. Provádíme komplexní hodnocení vlastností materiálů a jejich vhodnosti pro použití v dopravní technice, včetně odborných posouzení a výroků o shodě.
Dbáme na vysokou profesionalitu, pomáháme zákazníkům pochopit a splnit požadavky norem protipožární ochrany drážních vozidel. Jsme aktivními členy Bezpečnostně-technologického klastru (BTK) i Sdružení českých zkušeben a laboratoří. Podílíme se také na výzkumu, vývoji i vzdělávání, realizujeme školení v oblasti požární bezpečnosti drážních vozidel dle EN 45545.
Pracovní nabídka
Asistent / Asistentka, naše nová posila týmu, zajistí chod kanceláře a takto bude vypadat jeho / její běžný pracovní den
Co čeká nového kolegu na této pozici?
Evidence dokumentace a příprava podkladů pro účetní evidenci, zajištění chodu sekretariátu firmy
Práce se CRM systémem (Odoo)
Komunikace s dodavateli a zákazníky
Příprava cenových nabídek a řešení jednoduchých obchodních případů
Spolupráce s Marketingem na realizaci komunikační strategie
Tvorba a správa firemních prezentací, aktualizace webu a sociálních sítí
Organizace jednání, cest, eventů a schůzek, příprava podkladů pro jednání ředitele společnosti
Aktivní podpora ředitele společnosti
Aktivní vyhledávání informací z trhu (konkurence, marketingové novinky)
Příležitostné překlady textů a komunikace v AJ
Péče o návštěvy a o hosty
Jak si představujeme uchazeče?
Umí připravit dokumenty, smlouvy, podklady pro ředitele, vyřídit žádosti na úřadech
Ovládá firemní systémy (ODOO) a své chytré nástroje (chytrý telefon, NTB, tiskárna)
Ovládá AJ na středně pokročilé úrovni (zvládne přečíst a přeložit email, umí odpovědět v telefonu na základní dotazy)
Ovládá i NJ – velká výhoda
Je aktivním řidičem s platným řidičským oprávněním sk. B
S lehkostí zvládá napsat dopis nebo objednávku v MS Word, vypracuje základní tabulky v MS Excel, připraví hezkou prezentaci v PowerPoint, umí pracovat s kalendářem a ovládá Outlook
Je iniciativní, proaktivní a samostatný, energický s velkou mírou disciplíny
Umí prioritizovat, je empatický, spolehlivý a ví, jak vystupovat a komunikovat
Zakončil/a SŠ maturitní zkouškou
Proč pracovat u nás?
Jsme malá rodinná firma
Nabízíme práci na zkrácený úvazek v moderních kancelářích
Naši zaměstnanci dodržují pružnou pracovní dobu
Přidáváme 3 dny dodatkové dovolené
Nabíjíme stravenkové karty v hodnotě 130 Kč/den
Náš tým se podílí na plnění strategie firmy a každý nápad je vítán
Zaměstnanci mají vytvořený individuální rozvojový plán
Kolegům poskytujeme velký prostor pro realizaci
Šikovnému kolegovi umožňujeme kariérní růst
Zakládáme si na důvěře a možnosti realizovat se v tom, co nás baví
Nebojíme se individuální domluvy
Líbí se Vám náš inzerát? Chtěl/a byste se dozvědět více? Dejte nám o sobě vědět a zašlete svůj životopis a nezapomeňte přidat i pár řádků o tom, proč zrovna Vás pozvat na pohovor!
Informace o pozici
Společnost
BORCAD cz a.s.
Sokolovská 637/31, Nový Jičín
Požadované vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky
Němčina (Středně pokročilá) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno
Administrativa , Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu
pracovní smlouva
Zadavatel
Zaměstnavatel
Info
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Kontaktní údaje
Lenka Horzinková
+420 734 284 705