Rekonstrukce Kulturního domu v Příboře

Příborští zastupitelé přes rozdílnost názorů, zda postavit úplně nový objekt místo původního, nebo provést rekonstrukci se zachováním historických částí, se nakonec rozhodli pro celkovou rekonstrukci stávajícího objektu kulturního domu, když rozhodné slovo měl ekonomický pohled na problematiku.

V soutěži vybraná ostravská projekční kancelář ASA expert, a. s., zpracovala dle zadání prvotní studii rekonstrukce Kulturního domu v Příboře. Tato studie prošla připomínkováním zastupitelů a na základě mírných úprav zadání se v současné době zpracovává projektová dokumentace pro územní rozhodnutí.

„Rekonstrukce kulturního domu bude znamenat především sjednocení fasády celého objektu, obnovení původního vstupu z Lidické ulice, výměnu střešní krytiny, oken a dveří, kompletní výměnu všech rozvodů, nové řešení vytápění a vzduchotechniky, dispoziční úpravy dle požadavků budoucího využití objektu, včetně řešení bezbariérovosti objektu a odstranění spojovacího krčku mezi hlavní budovou a M-klubem,“ vyjmenoval Ivo Kunčar z odboru investic a správy majetku oblasti, kterých se rekonstrukce dotkne.

Budova M-klubu bude ponechána ve stávajícím stavu a využití. „Termín jednotlivých stupňů projekčních prací je dohodnut tak, že by v případě bezproblémového průběhu přípravy projektu a povolovacího řízení mohly stavební práce začít v roce 2014,“ doplnil Kunčar.

 

 

Barevné řešení fasády Kulturní dům Příbor 1

 

Barevné řešení fasády Kulturní dům Příbor jižní pohled

 

Barevné řešení fasády Kulturní dům Příbor severní pohled

 

Barevné řešení fasády Kulturní dům Příbor západní pohled

 

Kulturní dům Příbor půdorys a situační řešení

 

Zdroj:

text: www.koprivnice.cz
obrazky: www.pribor.eu

SAUNA PŘÍBOR 2025

SAUNA PŘÍBOR 2025

Z důvodu plánované údržby a malování je sauna mimo provoz.

Otevřeme koncem září. Budeme Vás informovat. Děkujeme

TJ PŘÍBOR

 

SAUNA PŘÍBOR 2025

ŠESTIDENNÍ 2025 V ITÁLII - JIŘÍ KAVAN/PŘÍBOR/ DOJEL CELKOVĚ NA KRÁSNÉM 2. MÍSTĚ

ŠESTIDENNÍ 2025 V ITÁLII - JIŘÍ KAVAN/PŘÍBOR/ DOJEL CELKOVĚ NA KRÁSNÉM 2. MÍSTĚ

 

Zdravíme všechny příznivce endura a našeho Motosportu Bozkov. Včerejší den byl ve znamení vydatných dešťů, což nám vyhovovalo. Bohužel pořadatelé se báli, že trať bude nesjízdná a tak ji hodně zkrátili a některé testy i vynechali. Do karet nám to moc nehrálo, pač klukům z prvního týmu na záda dýchali Francouzi. Kluci z veteránského týmu si i přes toto počasí počínali výborně a stále si drželi druhou příčku.
Dnes byl na řadě den šestý a kdo už to trochu zná, tak ví že šestý den se jede závěrečný motokros. Pořádatelé si pro nás připravili opravdu hezkou trať, která byla 30 km od paddocku. Vše proběhlo v pořádku startovalo se podle absolutního pořadí a na startovní rošt se řadilo 40 jezdců. Matyáš Chlum zde předvedl své kvality, když v nejsilnější rozjížďce klubových týmů dojel v závěrečném motokrose na třetím místě a porazil tak i jezdce startující v seriálu MS.
Šestidenní 2025 je již minulostí a kluci ve složení
 
ŠESTIDENNÍ 2025 V ITÁLII - JIŘÍ KAVAN/PŘÍBOR/ DOJEL CELKOVĚ NA KRÁSNÉM 2. MÍSTĚ
 
Chlum, Hádek, Koucký si z Itálie odváží 9. Místo ze 156 klubových týmů z celého světa.
Naši veteráni jeli celou Šestidenní bezchybně a už od prvního dne se ujali druhé příčky, která jim vydržela až do konce. A tak díky nim se české vlajky a dresy Motosportu Bozkov objevili na stupních vítězů tady na mezinárodní Šestidenní v enduru 2025.
 
Zdroj: Jiří Kavan a Motorsport Božkov FB

KOBIT představil prototyp lesního speciálu na podvozku Tatra Force, nízké těžiště a speciální vzorek mu usnadní jízdu v terénu

Tatra Force KOBIT hasiči

 

Na 29. ročníku Jičínského veletrhu v areálu společnosti KOBIT se představil prototyp cisternové automobilové stříkačky v provedení pro hašení lesních požárů. Postavena je na dvounápravovém podvozku Tatra Force třetí generace.

 

Tatra Force KOBIT hasiči

Podvozek

Vůz je osazen vzduchem chlazeným vidlicovým osmiválcem o výkonu 340 kW a automatickou převodovkou Allison. Motor splňuje emisní normu Euro 3. Kabina je třímístná s nezávislým vytápěním a klimatizací.

Kola jsou obuta do pneumatik o rozměru 16R20 s terénním vzorkem. Tatra dokáže brodit klidnou vodou až do hloubky 1 200 mm.

 

Tatra Force KOBIT hasiči

 

V přední části je na nárazníku namontovaná lafetová proudnice, ovládá se z kabiny vozu a umožňuje měnit tvar výstřikového kužele i průtok.

Tatra Force KOBIT hasiči

Nástavba

Nástavbu tvoří nádrž na hasivo z nerezavějící oceli a zadní skříň pro příslušenství a čerpadlo. Ta je vyrobena z hliníkových profilů a olepena plechem. Stejně jako větší „sestra“ z produkce společnosti je i zde využit nový designový jazyk s tmavými kompozitovými prvky v horní části vozu i zadních rozích.

 

Tatra Force KOBIT hasiči

 

Do střechy jsou integrovány červenomodré majáky, na obou bocích jsou v horní části nástavby LED stavoznaky signalizující množství vody a pěnidla v nádrži. Ta je vyrobena jako jeden celek z nerezavějící oceli – vody veze Tatra 4 000 litrů, pěnidla 240 litrů.

 

Tatra Force KOBIT hasiči

 

Nádrž je zde relativně nízká, což snižuje těžiště vozu. Čerpací THZ 3000 zařízení dosahuje jmenovitého výkonu 3 000 litrů za minutu při tlaku 10 barů a 250 litrů za minutu ve vysokotlakém režimu – tedy při 40 barech. Ovládací panel je v zadní části a není vybaven displejem.

Osvětlovací stožár je osazen LED světlomety o celkovém světelném toku 40 000 lumenů.

 

Tatra Force KOBIT hasiči

Rozměry

Tatra Force v provedení pro hašení lesních požárů je dlouhá 7 750 mm, široká 2 550 mm a vysoká 2 950 mm.

 

Tatra Force KOBIT hasiči

Zdroj: www.pozary.cz

Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky konané ve dnech 03.10.2025 – 04.10.2025

 

České parlamentní volby, které se uskuteční 3. a 4. října 2025, přinášejí několik změn. Letos se o hlasy voličů uchází celkem 26 politických stran a hnutí, což je o čtyři více než v předchozích volbách.

 

Pro získání křesel v Poslanecké sněmovně musí každé uskupení překročit hranici 5 % hlasů. Výjimkou je koalice Spolu(ODS, TOP 09 a KDU-ČSL), která pro vstup do parlamentu potřebuje získat nejméně 11 % hlasů.

 

Novinkou je možnost korespondenční volby pro Čechy v zahraničí. Tuto možnost ale mohou využít pouze krajané, kteří se předem registrovali na zastupitelských úřadech. Podle údajů ministerstva zahraničních věcí se jich k tomuto způsobu hlasování přihlásilo 27,5 tisíce.

 

Koalice Spolu: ODS, TOP 09, KDU-ČSL

 
koalice 
  • KDU-ČSL
  • ODS
  • TOP 09
 
 
 
 

Česká pirátská strana

 
      

GEN

 
 

      

Hnutí Generace

 
zatím bez dalších informací
   

 

ANO 2011

 
      

Levice

 
zatím bez dalších informací
 
 

Motoristé sobě

 
      

Přísaha

 
 
  

Sen 21

 
       

Sociální demokracie

 
     

Stačilo!

 
 
     

Starostové a nezávislí

 
       

Strana Zelených

 
zatím bez dalších informací
 
  

Svoboda a přímá demokracie (SPD)

 
 

Svobodní

 

DENNÍ MENU PŘÍBOR

DENNÍ MENU PŘÍBOR

 

DENNÍ MENU PŘÍBOR

 

DENNÍ MENU PŘÍBOR

Změny v dopravě k 31. 8. 2025 - Koordinátor ODIS s.r.o.

Změny v dopravě k 31. 8. 2025 - Koordinátor ODIS s.r.o. změny v dopravě

 

Vážení cestující,

v neděli 31. srpna 2025 dochází na vybraných linkách městské a regionální autobusové dopravy ODIS k pravidelné změně jízdních řádů. Především se jedná o ukončení platnosti tzv. letních jízdních řádů spojené s obnovením provozu spojů vypravovaných ve dnech školního vyučování.

Na webových stránkách Dopravního podniku Ostrava jsou k nalezení všechny potřebné informace související s provedenými změnami jízdních řádů a informacemi o probíhajících či plánovaných výlukách. Z důvodu pokračující rekonstrukce Náměstí Republiky v Ostravě zůstává zachován výlukový režim. Ke 31. srpnu 2025  je zahájen podzimní výlukový provoz dotčených linek Dopravního podniku Ostrava. Podrobné informace k tomuto opatření naleznete zde.

Zároveň připomínáme, že všechny linky dotčené rozsáhlou stavební činností na území města Kopřivnice pojedou již dle standardních jízdních řádů. Platnost stávajících výlukových jízdních řádů bude k 31. 8. 2025 ukončena. S ohledem na změny v jízdních řádech jim, prosím, věnujte pozornost.

Mimo jiné došlo k dílčím úpravám časových poloh vybraných spojů, tras, případně vyjmutí či přidání obsluhovaných zastávek viz text níže.

 

Nová autobusová zastávka:
Kopřivnice, Štramberská
Obsluhována linkami 633, 638, 639, 644, 646, 697.
Zastávka se nachází mezi zastávkami Kopřivnice, rest. Pod Kaštany a Kopřivnice, Uhelné sklady.

 

Linka 237:
Zavedena obsluha zastávky Budišov n. Bud., Guntramovice, hor. konec spojem č. 5 s odjezdem v 6:29 z výchozí zastávky Budišov n. Bud., aut. st.

Linka 331:
Změna trasy:
Ve směru do Ostravy linka nově pokračuje ze zastávky Ostrava, Mor. Ostrava, sad B. Němcové až do zastávky Ostrava, Mor. Ostrava, Muglinovská.

Linka 371:
Změna trasy:
Linka je nově vedena také z Hukvald náhradou za linku 372 přes zastávky Hukvaldy, Losert; Hukvaldy, hájenka; Kozlovice, Rybí; Kozlovice, Měrkovice, Dvůr; Kozlovice, pila; Kozlovice, Peterek a Kozlovice, střed.

Linka 372:
Změna trasy:
Linka je vedena pouze v úseku mezi Ostravou a Brušperkem. V úseku do Kozlovic je nahrazena linkou 371

Linka 374:
Změna trasy:
Do trasy přidána obsluha zastávek Ostrava, Zábřeh, Kino Luna; Ostrava, Výškovice, osada a Ostrava, Svinov, škola.

Linka 387:
Změna trasy:
Linka již nebude obsluhovat zastávku Václavovice, střed.

Linka 582:
Ve směru Horní Suchá, škola nově obsluhuje také stanoviště zastávky Horní Suchá, dvůr před okružní křižovatkou.

Linka 621:
Ve směru Ostrava, ÚAN zavedena obsluha zastávky Ostrava, Hrabůvka, Moravská v pracovní dny spojem č. 6 s odjezdem v 6:46 hod. z výchozí zastávky Nový Jičín, aut. nádr.

Linka 632:
S ohledem na navýšení dopravní obslužnosti průmyslové zóny v Mošnově linka nově obsluhuje zastávky Sedlnice, žel.st.; Sedlnice, PZ Mošnov Contera Park; Mošnov, Malá Strana a Mošnov, u kruháče.

Linka 641:
Vybrané spoje linky jsou v úseku Kopřivnice – Příbor převedeny do linky 664.

Linky 666908:
Nově obsluhují zastávku Starý Jičín, Janovice, rozc. Palačov.

Linka 674:
Do Zbyslavic zaveden spoj č. 12 s odjezdem ve 13:44 hod. z výchozí zastávky Ostrava, Svinov, nádraží.

Linky 861, 865 a 866 (koncepční změna ranních spojů):
Autobus linky 866 vyjede ze zastávky Světlá Hora, aut.st. v 6:55 hod. do zastávky Suchá Rudná, točna (7:03) a dále jako okružní linka do zastávky Světlá Hora, Podlesí (příj. v 7:09 hod.), odkud bez nutnosti přestupu pokračuje stále jako linka 866 přes zastávku Světlá Hora, Podlesí, rozc. (7:11) zpátky do zastávky Světlá Hora, aut.st. s příjezdem v 7:17 hod. Zde je nutno vystoupit a vyčkat příjezdu autobusu linky 865 (7:32 hod. z Dětřichovic). Tento spoj pokračuje do zastávky Andělská Hora, aut. st.(příj. 7:37 hod.), kde svou jízdu končí.

Linka 901:
Ve směru do Krnova zaveden večerní spoj č. 74 pro odvoz z odpolední směny s odjezdem ve 22:25 hod. z výchozí zastávky Město Albrechtice, aut. st.

 

Odkazy na stažení obrázků nebo PDF souboru zde: ZMĚNY V DOPRAVĚ Kodis

 

Změny v dopravě k 31. 8. 2025 - Koordinátor ODIS s.r.o.

 

Změny v dopravě k 31. 8. 2025 - Koordinátor ODIS s.r.o.

 

Více informací najdete na www.kodis.cz 

Přílohy
pdfZměny v dopravě k 31. 8. 2025 - Koordinátor ODIS s.r.o. [pdf, 77 kB]
Změny v dopravě k 31. 8. 2025 - Koordinátor ODIS s.r.o.
Změny v dopravě k 31. 8. 2025 - Koordinátor ODIS s.r.o. [7811 kB]
Změny v dopravě k 31. 8. 2025 - Koordinátor ODIS s.r.o.